Saturday 31 March 2012

Kiitos

Kiitos! Keväistä sydäntäni lämmittää kovasti, kun sain tämän blogitunnustuksen. Ehtoisa emäntä on blogisti, jonka tunnen oikeassakin elämässä. Hän kirjoittaa blogissaan elämänmakuisesti arjen viidakosta selviytymisstrategiana mm. puutarhatyöt, ruoanlaitto ja ompeleminen.

 Haluan laittaa tunnustuksen eteenpäin Pulmulle: http://pulmu.sarjakuvablogit.com/ Pulmuilua on sarjakuvablogi. Läppärini on saanut monet kahvit näyttöruudulle lukiessani tämän taitavan ja terävätajuisen piirtäjän tuotoksia. Kiitoksia monista, monista nauruista! Tunnustaudun Pulmun suureksi faniksi. 

Tunnustukseen kuuluu paljastaa 7 random asiaa itsestäni. Heh! Vaikeaa!

 1. Olen kesäihminen. Mitä enemmän aurinkoa ja lämpöä, sen onnellisempi olen. Jokin kiero kohtalon oikku on naulannut minut tänne Pohjolaan. Monta kertaa olen pyrkinyt muualle, aina palannut takaisin. Syytä en tiedä. Mopsini on varmaan täysin samaa mieltä kesästä ja lämmöstä.

 2. Olen joskus vannonut, etten koskaan halua asua puutalossa. Olin city-ihminen. Pastorila on nykyään suurin unelmani. Jaan saman unelman puolisoni kanssa. Tämä saari, tämä talo ja tämä maa jalkojemme alla on jotain aivan ainutkertaista.

 3. Olen hankkinut ajokortin vasta myöhemmällä aikuisiällä. Syytän siitä kiireitä, opiskelua ja asumista eri puolilla Eurooppaa. Kun tajusin, että neljän sukupolven naisista, vain 90-vuotiaalla isomummolla on ajokortti, ryhdistäydyin asiassa.

 4. Olen haaveilija. Pää pilvissä, jalat tiukasti maassa. Realismi näkyy ulospäin. Unelmat pitävät minut hengissä ja kantavat ajasta toiseen.

 5. Luen kaiken, mikä eteeni sattuu. Lukemisen suhteen olen kaikki ruokainen. Meillä on valtavat määrät kirjoja. Nykyään olen tosin löytänyt uudelleen kirjaston. Saaren kirjasto on aivan loistava!

 6. Antiikki on rakkauteni ja paheeni.

 7. Perheeni on suurin aarteeni.

No comments:

Post a Comment